Comisiones Obreras de Navarra | 20 abril 2024.

M Torreseko enpresa batzordearen gehiengoak mobilizazioak deitu ditu

• CCOOk eta ELAk lanuzteak deitu dituzte biharko, eta manifestazioa larunbaterako, enpresak Dorren duen egoitzatik Nafarroako Parlamenturaino.
  • Batzordearen gehiengoaren ustez, zuzendaritzaren proposamenak ez du enplegua bermatzen, ez ditu kaleratzeak saihesten eta ez da nahikoa.

04/03/2021.

M Torreseko Enpresa Batzordearen gehiengoak, CCOOk eta ELAk, hainbat ekintza deitu dituzte enpresari presioa egiteko, kaleratzeak iragarri aurretik.

Bihar, ostirala, Dorren lan egiten duten 350 pertsonek lanuztea egingo dute, goizeko 7etan hasi eta 15: 00ak arte.

Larunbatean, berriz, ELAk eta CCOOk manifestazioa antolatu dute, 10:00etan abiatuko da enpresak Elorzen duen egoitzatik, eta Nafarroako Parlamentuaren aurrean amaituko da, 13: 30ak aldera.

Deialdia egin duten sindikatuen iritziz, zuzendaritzak proposamen serioak egin behar ditu irtenbide traumatikoak saihesteko, borondatezko aukerak jorratuz, enplegua eta enpresaren etorkizuna bermatzeko. Hobetzeko marjina agerikoa da, negoziatzen jarraitzeko, baina negoziazioak akordioak lortzeko benetako borondatea eskatzen dio enpresari. Posible da eta desiragarria da".

Bi erakundeek azpimarratu duten bezala, langileen eta sindikatuen artean jabetzen dira m Torresen merkatu espezifikoak gaur egun bizi duen ziurgabetasun-egoeraz, baina planta honek etorkizuna eta proiekzioa ditu; horregatik, langileen aldetik erantzukizunez lan egingo da enpleguari eusteko eta Dorreko zentroa bideragarri egiteko.

Azkenik, manifestazioa deitu duten sindikatuek babesa eskatu diete herritarrei, bereziki Iruñera iritsi direnean; izan ere, borroka honek gizarte osoari, gure eredu ekonomikoari eta gure lan-harremanei eragiten die.