Comisiones Obreras de Navarra | 29 marzo 2024.

CCOOk Siemens Gamesak Agoitzen duen lantegia ixtea deitoratu du

• Sindikatuaren arabera, Espainiak ez du bitartekorik korporazio handien erabaki estrategikoetan zuzenean eragiteko, eta egoera hori okertu egin zen 2012ko lan-erreformaren ondoren.
  • Nafarroan horrelako erabakiak saihesteko industria-plan bat onartu eta sustatu behar dela azpimarratu du CCOOk.

01/07/2020.

CCOO sindikatuak Siemens Gamesa enpresak Agoitzen duen lantegia ixtea deitoratu du, 239 pertsona kaleratuko dituelako eta zonaldea ekonomikoki eta sozialki hondatuko duelako.

Senvionen erosketaz geroztik konpainia sustatzen ari den deslokalizazio politikaren baitan kokatu du sindikatuak erabakia, eta azken asteetan Espainiako pala planten inguruko kezkaren inguruan egindako bilerak gorabehera, Nafarroako lantegirako bideragarritasun plan batean lan egitea ez dela onartu kritikatu du.

CCOOk, gainera, ohartarazi du itxiera horrek Espainiak ekonomia globalizatuaren esparruan duen ahulguneetako bat adierazten duela, ez baitu inolako bitartekorik korporazio handien erabaki estrategikoetan zuzenean eragiteko.

CCOOren iritziz, ahultasun hori areagotu egin zen 2012ko PPren Lan Erreformarekin, gure subiranotasun politikoaren zati bat babestu egin baitzen eragin ekonomiko handiko erabakietan eta enpleguan esku hartzeko.

Ildo horretan, Nafarroan industria plan bat onartu eta sustatu behar dela azpimarratu du sindikatuak, gure industriaren etorkizuna bermatzeko eta merkatu aldakor eta konplexu batean kokatzeko.

Azkenik, sindikatuak babes osoa eman nahi die langileei une zail honetan.