Comisiones Obreras de Navarra | 19 abril 2024.

CCOOk balioa eman dio ERTEen mekanismoari eta martxoaren amaieran adostutako COVID-19ren ondoriozko kaleratzeen debekuari

• Elkarrizketa soziala eta Espainiako Gobernuaren eta Nafarroako Gobernuaren jarrera une honetan funtsezkoak izaten ari direla onartu du sindikatuak.

02/07/2020.

Nafarroako langabeziari buruz gaur jakin diren datuen aurrean, CCOO sindikatuak lan erregulazioko espedienteen garrantzia azpimarratu du, baita kaleratzeak debekatzea eta sindikatuek bultzatutako politika sozialak indartzea ere.

CCOOk gogorarazi duenez, Nafarroan 673 pertsona gutxiago daude lanik gabe joan den hilean baino, eta kontratu gehiago sinatu dira ekonomia irekitzearen eta Alarma Estatua amaitzearen ondorioz.

Sindikatuaren ustez, armarri soziala indartzea, enpleguari eustea sustatzea eta pertsonentzako eta enpresentzako laguntza ezberdinak onartzea ari da eragiten krisiaren lehen fase honetan datuak espero zitezkeenak bezain negatiboak ez izatea. Hori dela eta, CCOOk ERTEak abendura arte ulertzeko eskatu du.

Datu positiboak gorabehera, CCOOk ohartarazi du Nafarroako lan-merkatuan oraindik ere okupazio handiko genero-arrakala dagoela eta gehiegizko behin-behinekotasuna, eta horrek hausnarketa sakona ez ezik, gure lan-errealitatearen ondorio negatibo horiek zuzentzeko premiazko eta asmo handiko neurriak ere merezi dituela.