CCOOk hezkuntza-arloko telelanerako gida bat aurkeztu du

  • Sindikatuko Irakaskuntza Federazioak telelanari buruzko proposamenak egin ditu, 2020-2021 ikasturteari begira arautzeko.
  • CCOO sindikatuak, egindako inkesta baten bidez, ikusi zuen irakasleen % 83,5ek ikasleen zalantzak konpondu zituela lanorduetatik kanpo, asteburuak barne.

15/07/2020.

CCOOk telelanaren baldintzak negoziatzeko gida bat prestatu du 2020-2021 ikasturterako, beharrezko inbertsioei, hezkuntza-neurriei eta lan-arriskuen prebentzioari buruzko proposamenetan oinarrituta.

Sindikatuko Irakaskuntza Federazioak azpimarratu duenez, ikasgeletara itzultzeak eta ikasturte berriaren hasieran edo ondoren gora egiteko arriskuak ingurune digitaletan hezkuntza-lanarekin jarraitu beharra ekar diezaguke, oro har. Horregatik, merezi du telelana zer baldintzatan egingo den planifikatzea.

CCOOk ohartarazi du, gainera, konfinamenduan zehar ingurune digitalean irakaskuntza azkar garatu zela, eta horrek, besteak beste, zailtasunak izan dituela hezkuntza-lana antolatzeko, langilearen konturako kostua, giza baliabideen erabilera, konpetentzia digitalei eta ikaskuntza-ingurune berri horiei aplikatutako metodologiei buruzko prestakuntzarik eza, eta abar.

Sindikatuak kritikatu duenez, irakaskuntza mota horren baldintzak behar bezala zehazten ez badira, arazoak areagotu egingo dira. Ildo horretan, CCOOko Irakaskuntza Federazioak egindako inkesta batean honako arazo hauek antzeman ziren: ingurune digitaletan irakasteko baliabide metodologiko eta didaktikoen falta, ikasleengan eten digitalak, curriculumak egokitzeko beharra eta ingurune digitalei eta laneko arriskuen prebentzioari buruzko prestakuntza eskasa.

Inkesta horretan bertan, CCOOk ikusi zuen erantzun zuten pertsonen % 83,5ek maiz, edo ia egunero, konpondu zituztela ikasleen zalantzak lanorduetatik kanpo, asteburuak barne.

Telelana gertatzen den baldintzez gain, CCOOko Irakaskuntza Federazioak nabarmendu du digitalizazioan inbertitzeko plan batekin batera nahitaez joan behar dela, hezkuntza-langileei, ikastetxeei, ikasleei eta familiei baliabideak eta plataformak emateko, hezkuntza-jarduera jarraitzeko baliabideak eta laguntzak izan ditzaten.

Halaber, ezinbestekoa da hezkuntza-langileei zuzendutako prestakuntza-plan bat, lineako hezkuntza-arretari aurre egiteko behar diren trebetasun eta ezagutza guztiak eskuratu eta/edo garatu ahal izateko.

Documentación asociada
Documentación asociada

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para optimizar su navegación. Si continúa navegando está dando su consentimiento para su aceptación y nuestra politica de cookies, haga click aqui para más información y ver cómo desactivarlas.