Comisiones Obreras de Navarra | 25 abril 2024.

CCOOk larunbat honetarako deitutako 0tik 3ra arteko mobilizazioen alde egin du

• CCOOko Irakaskuntza Federazioak 0tik 3ra bitarteko hezkuntza-eredu publiko eta kalitatezkoaren alde egin du.

27/05/2021.

CCOOko Irakaskuntza Federazioak uste du beharrezkoa dela 0-3 zikloko Nafarroako haur-eskola publikoetako profesionalen baldintzak duintzea. Aldarrikapenen artean, ratio profesionalak jaistearen eta soldatak igotzearen garrantzia azpimarratu du CCOOk. Gainera, sindikatuak ezinbestekotzat jo du gizarte demokratiko batean hezkuntza zerbitzu publikoa, doakoa eta kalitatezkoa bermatzea. Irakaskuntza Federazioak azpimarratu duenez, CCOO 0-3 Plataformako kide izan da 2001ean eratu zenetik; ordutik, sindikatua lanean aritu da Plataformaren aldarrikapenak aurrera ateratzeko, nahiz eta talde politiko batzuen axolagabekeria izan.CCOOk ohartarazi duenez, etorkizunera begira, sindikatuak borroka egingo du, modu batera edo bestera, sektoreko profesionalen lan-egoera hobetzeko, Hezkuntza Sailean haur-eskolak homogeneizatzeko eta kalitatezko hezkuntza-zerbitzu publikoa lortzeko. Hori guztia dela eta, CCOOko Irakaskuntza Federazioak larunbat honetarako Iruñean deitu diren 0 eta 3 urte arteko gazteen aldeko mobilizazioak babestuko ditu.