Comisiones Obreras de Navarra | 16 abril 2024.

Nafarroako CCOOk bere XII. Kongresua egingo du ostiral honetan

• Nafarroako CCOOk bere XII. Kongresua egingo du ostiral honetan Iruña Park Hotelean, 'Contigo día a día, zurekin egunero' lelopean, non idazkari nagusia eta sindikatuaren Batzorde Exekutibo berria hautatuko diren.
  • Sindikatua Kongresu honetara lehen indar sindikala izanik iritsi da eta krisi sanitarioaren ondorioz, gizartearen eta lanaren narriadura saihesteko erronka du.

15/06/2021.
Congreso

Nafarroako CCOOk bere XII. Kongresua egingo du ostiral honetan, ekainaren 18an, Iruñeko Iruña Park hotelean, 'Contigo día a día -Zurekin egunero' lelopean. Bertan, Chechu Rodriguez sindikatuko egungo idazkari nagusia berriro aurkeztuko da, 4 urteko agintaldiaren ostean. Kongresua 9: 00etan hasiko da, egun osoan zehar egingo da, eta bertan sindikatuak antolaketa-politika eta datozen urteetarako ekintza-ildo sindikalak eztabaidatu, aztertu eta proiektatuko ditu.

Horrez gain, azken lau urteetan egindakoaz hausnartuko dute, estatutuak berrikusiko dituzte eta idazkari nagusi berria eta Batzorde Exekutibo berria aukeratuko dituzte, zazpi kide izatetik bederatzi izatera pasatuko dena. Sindikatua osatzen duten zazpi federazioek aldez aurretik antolatutako batzarretan aukeratutako 93 ordezkarik hartuko dute parte Kongresuan. Horrez gain, beste hogeita hamar pertsona inguru izango dira bertan gonbidatu gisa, besteak beste, Maria Chivite presidentea, Mari Cruz Vicente CCOOko Ekintza Sindikaleko idazkari konfederala eta Carlos Gutierrez Gazteria eta errealitate berrietako idazkari nagusia; eta Nafarroako hainbat sindikatu, alderdi politiko eta bestelako gizarte-erakundeetako ordezkariak. Pilar Arriaga CCOO Nafarroako Antolakuntza idazkariaren ustez, "Biltzar honek Nafarroako langileen kezka sozial eta laboralak aztertuko ditu, horregatik, gure sindikatuko 15.000 afiliatuak ordezkatzen dituzten 93 pertsonek asmo handiko batzorde txostengile bat eztabaidatuko dute, osasun krisitik enplegu gehiagorekin eta hobearekin ateratzeko proposamenak onartzeko".

Arriagaren iritziz, "sindikatua funtsezkoa izan da langileekiko arretan eta kezkatzen zuten arazoen konponbidean, Gizarte Elkarrizketari garrantzia eman diogu zenbait neurri sozial osatuz eta hobetuz, eta Espainiako Gobernuari lan-erreforma behingoz indargabetzeko eskatzen jarraitu dugu". Azkenik, Nafarroako CCOOko antolakuntza idazkariak azpimarratu duenez, "CCOOk gizarte zentzua izan du azken lau urteotan. Horregatik, helburua erreferentziazko erakundea izaten jarraitzea da, hitzarmen garrantzitsuenak negoziatzeko gai dena eta erakundeentzat eta gizartearentzat eragile fidagarria eta fidagarria dena. "