16/02/2018
Denuncian la ruptura unilateral de las negociaciones por parte del Departamento de Educación.

CCOO, junto al resto de organizaciones sindicales que participan en la mesa sectorial de educación (LAB, STEILAS, AFAPNA, ANPE, ELA y UGT) queremos manifestar nuestra indignación por la ruptura unilateral de las negociaciones para la consecución de un nuevo pacto para la mejora de la calidad educativa por parte del Departamento de Educación.

23/01/2018
Eragile sozialek

Indarrak batzeko ordua heldu da Konstituzio berri bat exijitzeko, lehendabizi bidezko soldata, lan finkoa eta etxebizitza duina bermatzen ahalbidetzen lagunduko duena

15/01/2018
Nueva web

Lanaren errealitatetik gertu dagoen sindikatua da CCOO. Frankismoaren kontrako garaian jaio ginen, eta gaur egun bidezkoak diren borrokak eta jendearentzat eraginkorrak diren aurrera pausuak bultzatzen ditugu.

2017, un año sindical en el que...

03/01/2018

En 2018 con más ganas, más gente, más retos y más lucha.

20/12/2017
CCOOek, ELAk eta LABek klausula sozialen aldeko manifestua lantokietan banatuko dute

Zerbitzu publikoak azpikontratatzearen ondorioz benetako administrazio paralelo bat sortu da Nafarroan, non milaka langile aritzen diren. Bestelako gogoetak alde batera utziz, azpikontratazio hori negoziogai izaten da sarritan enpresa pribatuendako, kasu gehiegitan langileen lan-baldintzen kontura.