Ikasturte amaierarako egun gutxi falta direnean irakasleei eskatzen zaien burokrazia gehiegizkoa eta bikoiztua dela deitoratu du CCOOk

• CCOOko Irakaskuntza Federazioak gogorarazi du irakasleek goraipatzeko moduko lana egin dutela hiruhileko honetan.

16/06/2020.

CCOOk gaur kritikatu duenez, ikasturtea amaitzeko egun gutxi falta direnean, Hezkuntza Sailak hainbat txosten eskatu dizkie irakasleei, denbora gutxirekin eta bat-batean, eta, horrela, irakasle askoren haserrea jaso du.

Sindikatuak salatu duenez, joan den ekainaren 12an, ostirala, Hezkuntza Saileko Ikuskaritza Zerbitzuak jarraibideak eman zizkien ikastetxeei ikasturte honen amaiera antolatzeko. Bertan, irakasle guztiei eskatu zitzaien hezkuntzan sartu beharreko dokumentu batzuk egiteko, hala nola ikasle bakoitzak ikasturtean zehar egindako lanaren banakako txosten bat.

CCOO sindikatutik sentitzen dugu Hezkuntza Sailak zeregin hori ikasturtea amaitu baino egun gutxi batzuk lehenago eskatu izana. Sindikatuko Irakaskuntza Federazioaren iritziz, ikastetxe askotako irakasleek aldez aurretik egina zuten dokumentazio guztia, eta ikasturte honen amaierak, egoera berrietara etengabe egokituta, irakasle guztientzako lan-gainkarga eta antsietatea eragiten badu, zama burokratiko hori, gehiegizkoa, bikoiztua eta inprobisatua, are larriagoa izango da egoera hori.

CCOOko Irakaskuntza Federazioak gogorarazi duenez, irakasleek goraipatzeko moduko lana egin dute hiruhileko honetan zehar, eta telelana egin dute beren baliabide teknikoekin. Baliabide horiek ez ditu inoiz Sailak eskaini, eta, askotan, ez du argibide argirik eman.

Horregatik guztiagatik, CCOOk eskerrak eman nahi izan dizkio hezkuntza-komunitate osoari hilabete hauetan egindako lan handiagatik, egindako inplikazioagatik, ahalegin gehigarriagatik eta profesionaltasunagatik.