Comisiones Obreras de Navarra | 26 abril 2024.

Siemens Gamesan 1.600 pertsonari eragiten dien bulegoen aurreakordioa sinatu da Nafarroan

• Enpresak 55€ ordainduko ditu telelanaren ondoriozko hornidurengatik, % 2,5eko soldata-igoera sinatzen da 2022rako, eta % 2,7koa 2023rako, eta 550€ ordaintzen dira pandemiak iraun bitartean eman ez den jantoki-zerbitzuagatik.
  • CCOOek, Siemens-Gamesa taldean gehiengoa duenak, positiboki baloratu du 2018ko enplegu-erregulazioko espedientearen baldintzak 2023ra arte mantentzea.

29/12/2020.

CCOO sindikatuak, UGTrekin batera, Siemens Gamesako Bulegoen III. Hitzarmenaren aurreakordioa sinatu du. Sindikatuak nabarmendu duenez, hitzarmen honek langileen soldata-baldintzak sendotu eta hobetu nahi ditu, sozialki zaila den une honetan; izan ere, telelanak eragindako gastuak aitortzen ditu eta datozen urteetarako soldata-igoera handiak planteatzen ditu.

Hobekuntzen artean, CCOOk azpimarratu du % 2,5eko soldata-igoerak lortu direla 2022rako eta % 2,7koak 2023rako. Halaber, telelana egiteagatik, langile bakoitzak 55 euro jasoko ditu hilean. Azkenik, bazkarirako 10,5 €-ko laguntza aitortzen da; Sarrigurengo lantegiaren kasuan, martxotik aurrera ordainduko da atzeraeraginezko ondorioekin, hau da, 550 €-ko ordainketa bakarra pandemian zehar janari-zerbitzurik ez izateagatik.

Negoziatutako gaietako batzuen artean, 2018ko enplegu-erregulazioko espedientearen baldintzak 2023ko abendura arte zabaltzea dago, lehendik zeuden baldintzetan, eta horrek langileen eskubideak babesten ditu, kaleratzeak gerta daitezkeenean. CCOOk, gainera, orain arte aldakorra zen soldataren zati bat orain soldata baxuenei eragiten dien soldata finkoaren zati izatea lortu du.

Sindikatuak, azkenik, aurreakordio honetan CCOOren zeregin sindikala langileei segurtasuna ematea, soldaten baldintzak ahal den neurrian hobetzea eta eskuratutako eskubideak sendotzea izan dela ondorioztatu du, horregatik, ELAk langileen baldintzak babesteari uko egin izana deitoratu du, horrelako testuinguru ekonomiko zail batean.