Comisiones Obreras de Navarra | 19 abril 2024.

CCOOk hauteskunde sindikalak irabazi ditu ISL garbiketa-enpresan, jokoan dauden 3 ordezkariak lortuta

• CCOOk irabazi ditu hauteskundeak ISL enpresan, 44 langilerekin, eta hiru ordezkari lortu ditu.

19/04/2021.

CCOOk irabazi ditu ISL garbiketa-enpresan egin berri diren hauteskunde sindikalak. 44 pertsonak lan egiten dute bertan, eta jokoan dauden hiru ordezkariak lortu ditu. CCOOk 3 ordezkari lortu ditu (28 boto) eta LABek 0 ordezkari (4 boto). Zentzu horretan, sindikatuak azaldu duenez, garbiketa hitzarmena sinatu ostean, eta LABek eta ELAk CCOOren aurka egindako presio kanpaina handia izan arren, garbiketa langileek gehiengoaren babesa ematen diote berriz ere sindikatuari. Gainera, sindikatuak azpimarratu du emaitza horiek sendotu egiten dutela CCOOk garbiketaren sektorean duen gehiengo zabala; izan ere, lehen indarra da ordezkarien% 35ekin, bigarren sindikatua baino hamabi puntu gehiagorekin. Nafarroako CCOOko Eraikuntza eta Zerbitzu Federazioak langileen konfiantza eskertu du eta haien eskubideen alde borrokatzen jarraituko du.