Comisiones Obreras de Navarra | 29 marzo 2024.

CCOOk hauteskunde sindikalak irabazi ditu OMEGA garbiketa-enpresan, eta 4 ordezkari lortu ditu

• CCOO sindikatuak irabazi ditu hauteskundeak Omegan, 107 langile dituen enpresan, eta lau ordezkari lortu ditu.

30/11/-0001.

CCOO sindikatuak irabazi ditu OMEGA garbiketa-enpresan egin berri diren hauteskunde sindikalak. 107 pertsonak lan egiten dute bertan, eta jokoan dauden hiru ordezkariak lortu ditu. CCOOk 4 ordezkari lortu ditu, beste ordezkari bat gehituta, ELAk 2 ordezkari, LABek 2 ordezkari eta UGTk 1. Zentzu horretan, sindikatuak azaldu duenez, LABek eta ELAk CCOOren aurka presio kanpaina gogorra egin duten arren, garbiketa langileek gehiengo babesa ematen diote berriz ere sindikatuari, CCOOk ISL garbiketa enpresan lortutako garaipenarekin batera. Gainera, sindikatuak azpimarratu du emaitza horiek sendotu egiten dutela CCOOk garbiketaren sektorean duen gehiengo zabala; izan ere, lehen indarra da ordezkarien % 35ekin, bigarren sindikatua baino hamabi puntu gehiagorekin. Nafarroako CCOOko Eraikuntza eta Zerbitzu Federazioak langileen konfiantza eskertu du eta haien eskubideen alde borrokatzen jarraituko du.